lunes, 21 de marzo de 2016

Uns 18 anys molt especials - Unos 18 años muy especiales.

Aquest passat cap de semana el Biel ha fet els 18 anys i ho ha fet acompanyat dels seus familiars i amics.

Li vam preparar un festa molt personzalitzada, amb una temática molt marcada i diferent del que fins ara us hem mostrat on cada detall estava pensat per ell.

Una benvinguda molt especial creada per La Sweet Design que com sempre realitza un treball genial. Un llibre de firmes totalment hand made amb els seus colors preferits, un atrezzo de phothocall tematitzat, i sobre tot, una taula on el protagonista era ell gràcies al marc personalitzat que cobrava protragonisme al centre de la taula juntament amb la les petites flors de l'enredadera i l'eucaliptus que donaven el toc natural de les flors.

Esperem que us agradi tant com a ell.

Moltes felicitats Biel!

Este fin de semana Biel cumplió sus 18 años junto a sus familiares y amigos.

Le preparamos una Fiesta muy personalizada, con una temática muy marcada y diferente a lo que hasta ahora el momento os mostrada, y donde cada detalle estaba pensado para él.

Una bienvenida muy especial creada por La Sweet Desing que como siempre realizó un trabajo genial. Un libro de firmas totalmente hand made con sus colores preferidos, un atrezzo de phothocall tematizado, y sobre todo, una mesa donde él fue el protagonista gracias al marco que hacía de centro de mesa junto con las pequeñas flores de enredadera y eucalipto que le daban un toque natural y fresco.

Esperamos que os guste tanto como a él.

Felicidades Biel!!









No hay comentarios: